גולקדנופף בריאיון: "כל הצדדים רוצים באחדות; חד משמעית"

אסתי פלד No Comments on גולקדנופף בריאיון: "כל הצדדים רוצים באחדות; חד משמעית"

מועמד אגודת ישראל בריאיון ל"קול חי": "לא כל פעם יושבים אותם צוותי משא ומתן כדי שדברים לא ידלפו; אתה לא יכול להגיד שדגל לא רוצה התקדמות. אין ספק שכולנו רוצים ללכת ביחד"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נציג הסיעה המרכזית (גור) ומועמד אגודת ישראל לכנסת, יצחק גולדקנופף שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה", על המשא ומתן עם דגל התורה. "בדבר אחד נתניהו יודע יותר מאיתנו – בנושא הסקרים. יש לו את הסקרים שלו שבדקו האם הליכה נפרדת היא ברת ביצוע. כרגע הוא משדר שלפי הנתונים שלהם נצטרף כל מפלגה 180 אלף קול וזה לא נראה שמישהו מאיתנו יכול לעבור לבד. לגבי שאר הדברים – הצוותים ישבו לשולחן המו"מ וישמעו מגדולי ישראל מה לעשות".

הוא הבהיר כי המשא ומתן נמשך: "אנחנו יושבים ביננו. אתמול והיום. לא כל פעם אותו צוות. בכוונה כדי שלא כולם ידעו מזה ולכן כל עיתונאי כותב אחרת", 'עקץ' מועמד הסיעה המרכזית.

הוא סרב למתוח ביקורת על דגל התורה והדגיש כי כולם רוצים אחדות: "אתה לא יכול להגיד שדגל לא רוצה התקדמות. ישבתי עם גפני השבוע ועם אנשים נוספים. אין ספק שכולנו רוצים ללכת ביחד. לנו יש הכוונה לעשות שלום ואת זה אנחנו עושים, אבל אני לא אומר לך שאחרים עושים את זה פחות; הצדדים נתקלים בכל מיני דברים שקשה לפתור".

הוא התייחס לפתרונות אפשריים: "ההצעה של דרעי שיכנסו לבני יוסף זו הצעה טובה. יש עוד הצעות. גם מבעלזא עצמה. לא אפתח את הפרטים פה. אין ברכה אלא בדבר הסמוי מן העין. אבל חד משמעית כולם רוצים שלום".



0 תגובות